2016. július 26., kedd

Blogajánlás

Sziasztok!

Nem, nem új fejezettel jöttem és nem is epilógussal. Sajnálom, ha valakiknek csalódást okoztam ezzel. Nos, a lényeg, amiért ezt írom az elsősorban az, hogy megköszönjem mindenkinek, hogy olvasta életem első fanfictionját. Tudom, hogy az elején nagyon nagyon gyenge és kezdő voltam, rengeteg nyelvtani hibával és mi egyébbel, de úgy gondolom a végére, a 100- részre, már szépen feljavultam. Persze, nem vagyok profi, de örülök, hogy az első és a századik rész között hatalmas, szakadéknyi különbség van. Természetesen, most is van amikor nem írok helyesen, de úgy hiszem sokat javultam. Hihetetlen, hogy egy évig írtam ezt a történetet, nagyon a szívemhez nőtt közben. Nos, akiknek nem volt érthető vagy "se eleje, se vége"-nek tűnt, azt nagyon sajnálom, hogy nem sikerült megérteniük, amit kiakartam hozni ebből a ficiből. Szerintem nem szabadna lelőni a poént félúton, hogy elmondjam miről fog szólni, ezért remélem, hogy akiknek eddig homályos volt a sztori most már azért kezd kitisztulni. Igen, most azon gondolkozhattok, hogy befejezetlen...
Nos, végül is így terveztem, ezért bármikor tudom majd folytatni, ha úgy gondolom, persze senki ne vegye készpénznek. De igen, én sem szeretném még szabadjára engedni ezt a történetet. Bizonyára sok mindent nem értetek, hogy ez meg ez miért történt, de epilógust épp ezért nem fogok írni. Az egész történet egy illúzió, úgy alakítottam, írtam, hogy izgalmas legyen. Én magam is imádom az ilyen könyveket, persze van, amikor a sok fordulatot is meglehet unni és már kapásból tudod mondani "Na... biztosan ebben a részben is fog történni valami." Aztán unottan felsóhajtasz és tovább mész. De mindig próbáltam oda figyelni mennyi mértékkel tegyek a történetbe, mivel a sok fordulatot is meglehet unni. Nem igaz? Lassan átmegy a történet elemzésébe ez a bejegyzés, de nem igazán emiatt írok. A fontosabb, hogy egy kedves barátnőm és írónő megtisztelt azzal, hogy ajánlást írjon a blogomhoz és kritikát is, persze. Amit itt találhattok meg. Nagyon jól esett, hogy velem és a fictionommal kezdte, több negatívumra számítottam kritikának, de igazán örülök annak, amit írt.  Amit megemlít benne és nagyon is szóba akartam hozni az a blog. Mindenkinek bizonyára feltűnt, hogy teljesen egyszerű, semleges. Senki ne ijedjen meg vagy hasonlók, hisz végig erre mentem. Egy cím, izgalmas történet és semmi csicsás fejléc vagy egyéb. Ha valami egyszerű és nincs semmihez kötődő, akkor úgy gondolom a fantáziádat jobban átjárja és több mindent eltudsz képzelni. Egyszerű blog egy jó ficivel párosítva. Na jó, ez most nagyképűen hangzott, de nem úgy szántam. Tehát a lényeg, hogy ha van kedvetek akkor olvassátok el az első ficim ajánlását és köszönöm, hogy olvastatok! Hamarosan új ficivel jelentkezem. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése